Recenzija : Eveline 8in1 Total Action

18:35:00



Danas nešto više o Eveline 8in1 Total Action laku! :)









Tijekom cijelog ljeta moji su nokti bili u savršenoj formi. Nisu se listali, pucali, ništa. No s početkom škole, počeli su problemi. Odjednom su bili tanki, krhki i pucali pri najmanjem naporu. Potaknuta brojnim recenzijama blogerica, odlučila sam kupiti ovaj lak, i sada ću vam, nakon 6 tjedana korištenja, iznijeti svoje dojmove.


Dakleee, lak dolazi zapakiran u ovu kartonsku kutijicu. Bočica sadrži 12 mililitara, a ja sam za ovih 6 tjedana potrošila gotovo polovicu, uzevši u obzir da sam ga nanosila gotovo svaki dan. Cijena mu je oko 20 kuna, ja sam svoj kupila u dm-u, ne znam dal ga ima u drugim trgovinama. Uglavnom trebao bi pomagati kod: oštećenih noktiju, noktiju koji se listaju, slabih i krhkih noktiju, vratiti im sjaj i izravnati površinu.
Uz lak se dobivaju i uputstva za upotrebu (lol), no uglavnom, treba ga koristi tako da se svaki dan na nokte nanese jedan sloj laka, i tako tijekom 4 dana, nakon toga se lak skida i procedura se ponavlja. A sad, moja priča. Prvo slike mojih noktiju prije tih 6 tjedna (apsolutni užas) :


Slikala sam ih odmah nakon što sam skinula plavi lak, pa su zato ove tamne flekice. Uglavnom, bili su ispucani, izlistani itd. Ja sam pogriješila i na takve nokte nanijela lak. Nakon par dana "terapije" počeli su mi se listati ogromni dijelovi noktiju, pa sam odmah skinula lak i ostavila ih da se malo odmore. Skratila sam nokte do samog kraja i počela ispočetka. Uglavnom, ovo su moji nokti danas : 




Na prvoj su slici bez, a na drugoj slici imam jedan sloj laka, tek tolko da vidite kako izgleda. Slikala sam s mobitelom pa mi ruke izgledaju malo čudno. :/ No na stranu to, nokti su mi u fenomenalnom stanju! Ne listaj se, ne pucaju, tvrdi su, ali u isto vrijeme i nekako elastični. Mogu li nokti biti elastični? Ne znam. No uglavnom, ja sam ovim proizvodom oduševljena, jer je, usprkos početnim poteškoćama, zaista obavio izvanredan posao. Jedino se bojim kako će mi nokti izgledati sad kad ga prestanem koristiti. Vidjet ćemo.

To bi bilo to za danas. :)

Jeste li vi koristile Evelin Nail Therapy lakove? Kako vam se sviđaju?

Do čitanja :*
 

You Might Also Like

6 komentari

  1. Meni je taj lak fantastičan i stvarno mi je puno pomogao! Nokti su mi toliko narasli i tako očvrsnuli da ih doslovno jedva režem :D A godinama sam imala grozne, tanke i kratke nokte :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem s tobom. :D Žao mi je jedino što ga nisam još prije isprobala :P

      Izbriši
    2. I meni je bilo žao, a stalno sam se bojala zbog tog formaldehida u sastavu, na kraju sams e toliko navukla na lak da ga stalno stavljam kao nadlak :D

      Izbriši
    3. I nemaš nikakvih posljedica? :P Mene je baš zato strah, presuper mi je ovako i nastavila bi ga koristiti, al se bojim da bi mi se moglo dogoditi nešt s noktima. :/

      Izbriši
    4. Apsolutno ništa, a koristim ga od 8 mjeseca, svaki put kad lakiram nokte (otprilike svaka 2-3 dana). Probaj po malo pa ćeš vidjeti :)

      Izbriši
    5. Supić, hvala ti. :*

      Izbriši

Subscribe