Max Factor Color Elixir sjajilo

15:45:00





Recenzija Max Faclor Color Elixir sjajila za usne. :)


Nedavno sam na Bipinoj 1+1 akciji s prijateljicom kupila ovo sjajilo. Kako mi se svidjelo, pročitajte u nastavku...

Sjajilo je dostupno u svim Bipa, dm i Kozmo drogerijama, po cijeni od oko 65 kuna. Na pakiranju ne piše koliko ml sjajila dobijete za tu cijenu, a ne piše ni na njihovoj službenoj stranici, ali dobijete ga dosta. :D


Pakiranje je plastično, ali divno i elegantno, lijepo leži u ruci. Sveukupno je dostupno u devet nijansi, a ja sam izabrala vrišteću ružićastu, tj. 55 Dazzling Fucsia. Ovo je apsolutno najpigmentiranije sjajilo koje sam ikada isprobala. Inače lijepo leži na usnama, nije ljepljivo i ne isušuje usne, barem meni. :)



Aplikator je standardan za sjajila, ništa posebno, ali ugodan prilikom nanošenja sjajila. Sjajilo na usnama, ako ne jedete i ne pijete traje sat, dva, tri, već prema tome kojiko puno pričate hahha. :D Ja ga ipak rađe popravim jer se nakon nekog vremena izgubi onaj lijepi sjaj koji ima nakon prvog nanošenja. :)

Swatchevi:



Užasno je teško uloviti pravu boju sjajila, ni na jednoj slici nije toliko intenzivna kao u stvanosti. :/

Evo i dvije slike cijelog lica da vidite kako izgleda. :)


+ malo sam se igrala i na usnama postigla ombre efekt, kombinirajući sjajilo s Essence longlasting ružem u nijansi 11 Nude love (slika desno) i s p2 ružem u nijansi 110 Place de la Concorde (slika lijevo).



Zaključak:
Moje apsolutno najdraže sjajilo i baš mi je žao što nisam uzela još koje za svoju kolekciju.
Ima sve što tražim kod sjajila, dakle, postojanost i ugodan osjećaj na usnama i preeekrasno izgleda. Ako tražite nešto upečatljivo, odaberite ovu nijansu, ali i ako volite decentnije nijanse, u ovoj ćete liniji sigurno pronaći nešto za sebe.
Preporučam! :)

Daaakle, jeste li vi isprobale koje sjajilo iz ove linije?
Koje je vaše omiljeno sjajilo?

Ako vam se sviđa nas blog, možete lajkati našu Facebook stranicu kako bi bili u toku s našim objavama. :)

xoxo, Nikol 



You Might Also Like

2 komentari

Subscribe