Autumn MUST HAVES - Preparativa by Nikol

17:59:00


Danas vam donosimo još jednu varijaciju na temu jesenskih must-have proizvoda, ovaj put se radi o preparativi, a svoje favorite je birala Nikol. Uživajte! :)



S dolaskom hladnijih dana više pažnje posvećujem njezi svoje kože. U tu svrhu volim koristiti Nivea losion za tijelo s shea maslacom. Odlično miriši, prilično brzo se upija i lijepo njeguje kožu = volim! No ipak, nisam baš svaki dan raspoložena za mackanje losionom, a u tim trenucima  tu je Nivea In-Shower mlijeko za tijelo. Iako ne pruža istu količinu hidratacije kao obično mlijeko za tijelo, bolje išta nego ništa, slažete se? Tim više što moja koža tijela nije naročito zahtjevna, osim eventualno laktova i koljena. Što se pak tiče običnih losiona za tuširanje tijekom jeseni i zime draži su mi kremasti losioni, jer mi se nekako čini da bolje hidratiziraju kožu. Trenutni favorit mi je ovaj Dove purely pampering losion za tuširanje. Ovo je moj prvi susret s Dove proizvodima za tuširanje, no sigurno nećemo stati na tome! Zaljubila sam se na prvi pogled (ili prvo tuširanje? xD ). Koji je vaš najdraži Dove losion? Želim ih isprobati sveeee. :D


Osim njege tijela, smatram da je više pažnje potrebno posvetiti i rukama. Nemam neku naviku mazati stalno ruke, mislim da to nije ni pretjerano zdravo, već ih namažem povremeno, ili dok primijetim da su mi ruke suhe. Inače nisu nešto zahtjevne, ni pretjerano suhe, ali bolje spriječiti nego liječiti! Trenutno koristim ovu od Ziaje s kozjim mlijekom. Nije ništa posebno, sasvim solidna krema, ali kako sam i rekla, moje ruke i ne traže neku posebnu hidrataciju.


Ove jeseni prvi put sam isprobala ulje za lice, i to Alverde ulje divlje ruže, koje me također oduševilo! Sam taj čin umasiravanja ulja u kožu za mene je pravi wellness doživljaj. Ulje jako lijepo hidratizira kožu i ona bude mekana i glatka na dodir. Moja koža lica je inače mješovita, i čak mi se čini da mi se T-zona manje masti otkako sam ga počela koristiti. Osim toga, ulje možete koristiti i da "pojačate" svoju kremu za lice tako da joj dodate par kapi ulja. Pravi all-round talent. :D


Moje usne nisu nešto zahtjevne, pa u jesen koristim iste balzame kao i kroz cijelu godinu. Trenutno je to Essenceov kiss love care balzam  koji, osim što odlično njeguje usne, oboji usne u neodoljivu tamnocrvenu nijansu. :D Podsjeća me na moje prvo labello od višnje, koje sam jaaako voljela. Morate jedino pripaziti kod aplikacije, jer zna nespretno izgledati ako ga nanosite bez ogledala pa vam pređe preko rubova usana kod aplikacije. Osim essence balzama, trenutno koristim i lip smacker koji miriše na cupcakese. Kod njega mi se najviše sviđa osjećaj koji ostavlja na usnama, tj. kao da stvori neki zaštitni film na njima. Vjerujem da to nije za svakoga, ali eto, meni se sviđa. Njega nije nešto posebno, no meni dovoljno. Uz to, miris je za usne polizati. :)


I to bi bilo to od mojih jesenskih favorita!


Koji su vaši favoriti?
Jesu li nam koji zajednički?  


Do čitanja,
Nikol




You Might Also Like

0 komentari

Subscribe