Alverde ulje divlje ruže

18:14:00

Danas sam za vas pripremila recenziju proizvoda koji je revolucionirao moju njegu lica ! Riječ je o Alverde ulju divlje ruže za lice koje sam spomenula još u postu o svojim must-have proizvodima za jesen (link). Zašto je za mene ovaj proizvod toliko revolucionaran, i što me to kod njega osvojilo, pročitajte u nastavku!


Nikada prije nisam koristila ulja za lice, niti mi je to palo na pamet, tim više što je moja koža mješovita, i T-zona mi zna biti izrazito masna, naročito ljeti. Ipak, nakon niza pozitivnih recenzija koje sam pročitala o ovom ulju, odlučila sam ga kupiti, iako je zapravo namjenjeno suhoj koži. Isprva nisam bila nešto oduševljena, a i nekako nisam znala kako da koristim ulje. No, s vremenom sam se nekako privikla na njega, i sada ga svakodnevno koristim.


Iako je ulje divlje ruže glavno u imenu proizvoda, ovdje se zapravo radi o više ulja - ulje jojobe koje bi kao trebalo pomlađivati kožu, ulje badema i breskve koja također njeguju kožu te ekstrakt jabuke koji zaglađuje kožu.


Pomaže mi kod suhe kože, koja se pojavila kao posljedica hladnog vremena i početka sezone grijanja.  Ja ga uvijek nanosim na svježe toniziranu kožu i umasiram ga kružnim pokretima u lice. Upijanje ponekad zna potrajati nešto dulje, ali ja ga obično nanosim barem sat vremena prije spavanja, kako veći dio ne bi završio na posteljini. Zbog ovog ulja mi je koža svako jutro izrazito mekana i nahranjena, a suhih dijelova gotovo da i nemam. Također, koža mi više ne izlučuje toliko sebuma, čak mislim da su mi i pore nešto manje vidljive.



Jako mi se sviđa ambalaža, koja je 2013. dobila nagradu za najbolju ambalažu u Njemačkoj, pa ako to nije dovoljno priznanje onda stvarno ne znam. :D Mislim da je jako praktično što ima tu pipetu, a ne samo otvor jer se ovako ulje puno lakše dozira. Za cijenu od nekih 25 kuna dobijete 15 mililitara, što će vam i uz svakodnevno korištenje potrajati sigurno dva-tri mjeseca.

Definitivno vam mogu preporučiti ovo ulje, bez obzira koji tip kože imate, jer vjerujem da bi se mogle iznenaditi njegovim djelovanjem. Ja sam definitivno ostala pozitivno iznenađena i vjerujem da ću u svoju njegu lica s vremenom uvesti još neka ulja!


Koja vi ulja za lice koristite?
Jeste li isprobale ovo?

Do sljedećeg posta, Nikol 

P.S. Ostanite u toku s novim postovima i zapratite nas na društvenim mrežama:

You Might Also Like

20 komentari

  1. Počela sam koristiti Avon ulje i prvi dojmovi su dobri ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super ! Koje ulje koristiš? :) Čini mi se da je dosta djevojaka 2015. počelo koristiti ulja u njezi kože. :D

      Izbriši
    2. Planet spa, ono sa masliniovim uljem u zelenoj bočici.

      Izbriši
    3. Uopće nisam znala da i u Avonu ima ulje, moram onda bar jedno isprobati :D

      Izbriši
  2. Uvijek mi je drago pročitati da još neko voli ovo ulje :) Jedan od Alverde proizvoda koji jako volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tebe sam i pročitala jednu od recenzija koja me "nagovorila" na kupnju, tako da, hvala na preporuci! :D

      Izbriši
  3. I meni se jako dopada ambalaza..Nisam isprobala, mada definitivno cu morati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno je jako slatka, iako sam ja prilikom kupnje očekivla nešto malo veće xD I onda gledam proizvod na polici i mislim si " To je to? " hahahah, ali stvarno dugo traje :)

      Izbriši
  4. Mislim da bih ga i ja trebala isprobati bas zbog tih "zimskih suhih" dijelova lica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno pomaže kod tog problema, barem u mom slučaju :D

      Izbriši
  5. I ja sam ga počela koristiti prije par dana, ali za sada samo za okoloočno područje i savršeno je, baš lijepo hidratizira i podočnjaci su manje vidljivi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično! :D Super ako ti odgovara. :)

      Izbriši
  6. Buduci da imam masnu kozu do sada mi nikad nije padalo na pamet stavljati ulja na lice.. Vidim da kazes da manje luci sebum pa bi mogla i probati. Ako i ne bude valjalo na licu necu propast za 25 kn :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš tako, ako valja super, ako pa ne, nisi potrošila bogatstvo na isprobavanje. :D Meni je definitivno pomoglo, nadam se da će i tebi odgovarati! Javi dojmove. :)

      Izbriši
  7. Ja koristim ulja u njezi lica, ali samo ona koja su pripremljena baš za moj tip kože. O ovom ulju sam pročitala dosta pozitivnih i negativnih recenzija. Kako nemam suhu kožu lica, strah me je kupiti ga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A dobro, ako već znaš koja ti ulja odgovaraju, možda je bolje ne eksperimentirati previše. :D

      Izbriši
  8. I njihova ulja za tijelo imsju odličnu ambalažu, a o ovome da ne oričam. Savršeno ulje koje je vrhunsko za hidrataciju lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu, ulja za tijelo nisam još probala, a očito moram, haha :D

      Izbriši
  9. Nisam isprobala ovo ulje, ali što više čitam o njemu, to me više privlači :) ja koristim afroditino bademovo ulje za skidanje maskare i za njegu licu, ali ne svaki dan, samo kad se osjećam posebno suho :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da svakako vrijedi probati, za 25 kuna još nitko nije propao, a ako ti odgovara, još bolje. :D

      Izbriši

Subscribe