Mani monday: Avon + Catrice = ljubav

19:40:00


Ovog Vam ponedjeljka predstavljam jednostavnu manikuru koju sam nosila na svojoj maturalnoj zabavi. Zanima Vas? :D

Volim sama uređivati nokte, pa sam se i za ovu posebnu priliku odlučila za home made manikuru. Nabavila sam umjetne nokte i sekundarno ljepilo (jer mi drži duže i bolje od onog predviđenog za umjetne nokte :Đ), zaljepila, izrašpala u željeni oblik i nalakirala. Skroz jednostavno!


Kao podlogu za šljokice (nude nijansa) koristila sam 2 sloja Avonova Gel Shine laka u nijansi Barely there koji je mnoge uspio zavarati, pa su mislili da se radi o pravom gelu (a ne običnom laku haha). Na njega sam dodala jos dva sloja Catrice prozirnog laka sa šljokicama u nijansi 41 Two million dollar baby.

a sad, još slika!




Zaključak: Znam da se nekima čini previše za svaki dan, ali za mene bi ovo mogla postati go-to manikura. Relativno je jednostavna, a podigne svaku odjevnu kombinaciju! Ljubav, eto. :D

Kako se Vama svidjela moja manikura?
Biste li ju i same nosile?
Biste li voljele post/video o tome kako kod kuće možete napraviti umjetne nokte koji izgledaju kao gelirani?

Pišite mi u komentarima jer me svaki razveseli!

Puno pusa
Melani

You Might Also Like

5 komentari

  1. Super mi je manikura, volim ovakve jednostavne, a efektne. :D Da nisi rekla, mislila bi da su to tvoji nokti. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna je manikura, jednostavna a ima ono nesto :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe