Recenzija : Eveline sun bronze deep tan oil

18:44:00

 
Otkako sam ga ugledala u lipanjskom izdanju svojeg najdražeg časopisa, "Ljepota i zdravlje" znala sam da ga trebam. Nekoliko dana kasnije sam ga kupila, a ubrzo nakon toga postali smo najbolji prijatelji. Družimo se svaki put kad idem na plažu, a mnogi ljudi iz moje okoline primjetili su kako dobro utječe na mene. Nakon puuno godina, opet sam crna!

Eveline sun bronze ulje za sunčanje prvi je proizvod ovog tipa koji sam ikad isprobala. Radi se o ulju (bez SPF-a!) koje ubrzava tamnjenje kože. Iako sam jednim dijelom bila skeptična hoće li funkcionirati, ostala sam pozitivno iznenađena. Već nakon prvog odlaska na plažu, vidjela sam prve rezultate. Nakon otprilike petog odlaska, dobila sam prilično intenzivnu boju.


Proizvod dolazi u klasičnoj bočici od 200 ml sa raspršivačem, koje je prilično praktična.  Ulje  je prozirno; žute boje koja razmazana na koži nije pretjerano vidljiva. Troši se relativno sporo (ovisi o vašim preferencama, logično), a mislim i da je dobra investicija s obzirom da košta puno manje od sličnih proizvoda drugih proizvođača.



Iako se radi o ulju za sunčanje, ono nije pretjerano masno te se brzo upija. Moji savjeti kod korištenja su korištenje i drugog proizvoda s SPFom, pogotovo ako nemate podlogu. Izbjegavanje bikinija svijetlih boja (kako bi izbjegli žute fleke) i čekanje da se proizvod upije prije nego odete u vodu.

sastojci:


Ako ga ikad potrošim do kraja, sigurno ću ga kupiti ponovno, ali moram priznati da bih voljela isprobati još sličnih proizvoda!

To je sve od mene za danas. Do čitanja!

Puse od Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe