Tko još nosi naočale?

19:23:00




Kako obije nosimo naočale, odlučila sam napisati post o tome.
Pa krenimo! :D






Ja sam svoje prve naočale dobila prije nekih 3-4 godine u prvom razredu srednje i za mene je to bio čisti hororrrr. :(  Uopće ih nisam htjela nostiti i bila sam očajna, iako su mis vi govorili da mi dobro stoje i ostale stvari koje se već govore ljudima koji tek dobiju naočale hahah. :D Dioptrija mi je tada bila -0.5, a u roku od godinu i pol je porasla na -1.0 i sada opet moram okulistu jer mi je opet porasla, prema mojoj slobodnoj procjeni na -1.5 . Ovakve su bile moje prve naočale:



Guessove, kupila sam ih u jednom dućanu u Avenue Mallu, ne sjećam se kako se zove, i uglavnom platila sam ih oko 1000 kuna. Kod naočala, stakla s dioptrijom koštaju oko 200 kuna, ako su ona najobičnija. Kako moje naočale nisu imale dolje ovaj žičani rub (ne znam kak da to velim), nego samo staklo, morale su biti nekako posebno brušene da se zaštite prilikom padova i sl. pa smo takva stakla platili jedno 300, 350 kuna. Kad mi je porasla dioptrija trebale su mi nove, pa sam otišla po njih haha :D Ugl, evo slike. :)



Vouge, meni su bile krasne i odmah sam se zaljubila u njih. :) Dvoumila sam se između tih i jednih mexx onako "hipsterskih", ali nekako blaža verzija, al su mi se ove na kraju ipak više dopale. Najviše mi se sviđa što nisu previše upadljive i što ne "bodu u oko". Njih sam kupila u optici "Lineta" u Prelogu (mislim da i u Čakovcu imaju poslovnicu) i platila ih isto oko 1000 kuna, možda 700-800.

*Koji bi savjet dala nekome tko kupuje prve naočale? Pa svakako da dobro razmisli što želi ili da prije pogleda na internetu kakve bi mu se otprilike naočale sviđale. Iiii što je najvažnije, da u kupovinu naočala povede nekoga kome vjeruje i tko je iskren, kako bi mu rekao kako stvarno izgleda s određenim modelom. Tako sam ja ispočetka bila prilično zagrijana za onakve "hipsterske" naočale s debelim okvirima, ali mi jednostavno nisu stajale, što su mi potvrdile i mama i seka. :)
Ako se teško odlučuje za oblik naočala, neka pokuša s ovom "naočale-prema-obliku-lica" shemom, možda nekom pomogne, ja sam išla čisto prema osjećaju, i nisam se razočarala, mislim da mi dobro stoje, a i dobila sam puno komplimenata za njih. :) Evo sheme:



A sad, neki prijedlozi :)



Sviđaju mi se Mexx modeli, imaju od nekih ozbiljnijih do razigranijih, za svakoga ponešto. :)





Zatim klasični crni Ray Ban Wayfarer kakav svi furaju, ili osvježavajuća varijanta u smećkastim nijansama.




Onda Guess, ovaj rozi model mi se posebno dopao hihi. :)



Par elegantnih  Esprit modela.

I to bi bilo to od mojih prijedloga. :) Svatko sam najbolje zna što mu se sviđa, pa je onda i najbolje da sam odabire za sebe. A da na tome ne bi stala, najavljujem za par dana post o šminkanju kada imate naočale. :)

I zapamtite, ako su pomno odabrane, naočale mogu unijeti dozu seksipila u vaš look. ;)

Nosite li vi naočale? Kako vam se svidio post?

Do čitanja, Nikol :*

**Sve slike su s interneta.**

You Might Also Like

9 komentari

  1. Nosim naočale od 3. razreda Osnovne i uvijek sam imala mišljenje da sam odvratna sa njima, i tako sam nakon 12 godina odlučila uzeti leće tek toliko da probam.. dobila sam iznenađujuće reakcije bližnjih i prijatelja kako su naočale nešto na što su navikli, moj look. :))

    Uvijek sam imala poluokvire, nikad cijele i nekako sam se bazirala na ovalnim oblicima sve do prije 4 godine kada sam sa Dieselovih prešla na S.Oliver okvire. Na nagovor sam uzela crni okvir i totalno drugačiji (oštri) oblik i prezadovoljna sam.

    Što se tiče povećanja dioptrije, navikni se.. događa se s godinama. Ja sam sa -1,25 skočila na -3,50.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. @Ith DeVon
      Meni je isto u početku bilo užasno, jedva sam se privikla, al sad je okej, iako sam si još uvijek ljepša bez naočala. :D
      Super je što kod naočala drugačiji okvir može promijeniti cijeli doživljaj lica. :)

      Hjooooj užas za dioptriju, ja se već sad osjećam slijepo kad ih nemam, kako ću tek ako mi dioptrija nastavi rasti :S

      Izbriši
    2. Sve je to normalno.. :)

      Izbriši
  2. ja sam nosila naočale od 7-13godine, onda sam nosila leće 7-8 godina, sad sam opet na naočalama i uživam. makar mi je bed jer ne mogu nositi umjetne trepavice (nemaju dovoljno mjesta pod okvirima), ali eto, navikneš se. leće su gnjavaža s kojom mi se više ne da patiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ovo ljeto isprobala leće i zaključila da ipak nisu za mene :D

      Izbriši
  3. Nosim naočale već par godina, i mislim da ne bih mogla prijeći na leće, ne izgledaju mi baš praktično.

    naočale ili leće

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam lece samo na mjesec dana i bilo mi je okej, iako su dosta nepraktične, te skidanje te pranje, pa pazi da ih skineš pa ovo pa ono, i na kraju, uopće se ne isplate. :P

      Izbriši
  4. Za moju dioptriju su mi najbolje naočale, leće su mi neudobne i suze mi oči stalno. S naočalama uvijek mogu mijenjati okvir ili nešto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, naočale su i odličan modni dodatak. :D

      Izbriši

Subscribe