Favoriti u siječnju 2016.

18:39:00


Čini li se samo meni da je siječanj trajao sto godina (ako ne i više)? U početku trom, a kasnije i previše naporan, konačno je gotov. Kako bilo, skupila sam neke favorite - neke malo starije, a neke potpuno nove. Zanima vas?

#Dekorativa 



Svi su poludjeli za highlighterima i onim "zdravim sjajem" koji će ove godine (navodno) skinuti conturing s trona najpopularnije tehnike šminkanja. Ja sam spremna! Essence soo glow! highlighter (20 bright up your life) koristila sam skoro svakodnevno jer se nanosi jako jednostavno, a nije prenapadan.

#Preparativa



Alverde krema za umivanje toliko me se dojmila da sam joj posvetila cijelu recenziju, pa ako niste pročitajte je ovdje. Sve će vam biti jasno. ;)


#Kosa


L'Oreal krema silk & gloss krema za zaštitu od topline mi je dugogodišnji favorit, no nikako napisati  recenziju. Ukratko - ne masti kosu, ostavlja ju glatkom i mekom, i ako vjerujemo L'Orealovcima, štiti kosu od topline. Lajk!


#Fashion


Po hladnom vremenu najvažnije je imati nešto što dobro grije glavu i nešto (ili nekoga) tko dobro grije ruke. Ovu kapicu iz H&M-a sam nabavila jer odlično ide uz rukavice iz Pimkieja koje ste mogle vidjeti u Fashion new in-u. Mekana je i ne bocka, a ide uz gotovo sve kombinacije :D


#Nokti


Ovaj sam lakić dobila od tete početkom siječnja (Još jednom hvala :*). MaxFactor nosila sam praktički otkako sam ga dobila pa do prije par dana. Ovo je nijansa 50 Candy rose i stvarno je predivna. Na noktima traje dugo, a začas dolazi i post sa swatchevima.

#Random


Znam da imam 18 godina i trebala bih se ponašati "odraslo", ali bojanje je najbolja aktivnost ikaad. Opušta i zabavlja, a uz to možete pričati ili slušati glazbu. Probajte - nećete moći stati. Bojanke za odrasle možete kupiti, ali možete ih jednostavno i isprintati (jer, zašto ne :P).

#Glazba





I to je sve od mene, 

Imamo li koje iste favorite?
Što ste vi posebno voljeli ovog mjeseca?


do sljedećeg posta, ćao :*

Melani



You Might Also Like

4 komentari

  1. Mislim da si me upravo navukla na bojanke. Prvom prilikom kupujem bojanku i nakon 173672 godina flomastere (jer ih volim više od bojica) :D

    Otkud si izvukla Superstar? To je pjesma mog djetinjstva <3 :D Stalno smo plesali na nju. I dan danas kad ju čujem na radiju sestra i ja se samo pogledamo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, baš mi je drago :D

      Čula sam je početkom mjeseca na tv-u, svirala je u pozadini neke emisije i od onda je nisam mogla prestati slušati hahah :D

      Izbriši
  2. Imam essence highlighter i predobar mi je, kupila sam ga u Njemačkom Mulleru prije nekih mjesec dana, ali sada koristim neke druge. Ipak, odličan je, posebno za tu cijenu.
    I da, alverde umivalice - probala sam i ovu tvoju i bila mi je super, ali mi je naj naj njihova umivalica u pjeni 3 u 1. Ako budeš imala priliku, isprobaj. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Istina! Meni je to prvi kremasti highlighter i stvarno je super i jednostavan za korištenje :D
    Baš ću je isprobati. Dugo sam izbjegavala alverde (ne znam točno zašto), ali mislim da ću zato sad isprobati sve njihovo haha. :P

    OdgovoriIzbriši

Subscribe