CATRICE Glam and Doll False Lashes Mascara

18:31:00


Prazna maskara - a koja sad?

Kako mi je maskara bila pri kraju otišla sam u Müller da kupim novu. Inače većinom koristim Maybeline maskare jer su jako kvalitetne i bilo koju da kupim, uvijek sam zadovoljna. Jedini nedostatak im je cijena, nisu bas jeftine. Malo sam pregledavala maskare u dućanu, i zamjetila da je izašla nova Catrice maskara: Glam and Doll False Lashes Mascara.  




Iz te „Glam and Doll“ linije sam već imala jednu maskaru i stvarno je dobra bila, pa rekoh "ajde idem probat ovu novu". Moram reći da je puno bolja nego što sam očekivala. Odlična je. Čak je slična Lash Sensational maskari od Maybelline-a o kojoj vam je Nikol već pisala (link na recenziju). Četkice imaju gotovo isti oblik a i izvana je slican dizajn, ljubicasta metallic boja kombinirana sa crnim. Maskara odlično produljuje trepavice i daje im lijep volumen. Swatchevi:
bez maskare || jedan sloj maskare

A cijena Catrice maskare? Više nego duplo jeftinija.  9,5 ml za 3,95 eura (oko 30 kuna) 

Ako ne želite trošiti puno novaca na maskare onda je to savršena alternativa odličnoj Lash Sensational maskari..

Sigurno mi nije to ni prva ni zadnja Catrice maskara!



Jeste li već isprobale novu Catrice maskaru?

Denise :)

You Might Also Like

2 komentari

  1. Nikada je ranije nisam videla ali mi se dopada koji efekat daje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno2/23/2016

    Odlicna maskara, moram pogledat :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe