DIY haljina bez ramena

19:51:00

Jedan od najvećih trendova ove sezone svakako su "cold sholders" odjevni predmeti iliti krpice bez ramenog dijela ili s izrezima na istim. Sigurna sam da ste ih već viđale po gradu ili instagramu. :D Kako volim isprobavati nove trendove, veselila sam se i ovom, no moj mali budžet natjerao me da malo promislim.. Zašto jednostavno ne bih napravila nešto novo iz odjeće koju više ne nosim? Upravo sam to i učinila. Pod nadzorom moje mame a.k.a Plave Vile, napravila sam svoju prvu haljinu bez ramena, koja mi je u vrlo kratkom roku postala jedna od najnošenijih.


Spremni za step-by-step tutroial? Krenimo!
1. ispod kragne odabranog odjevnog predmeta izmjerite i kredom iscrtajte ravnu liniju kako bi oznacili dio koji cete odrezati. *VAŽNO*- izrezani dio neka bude ćim manji kako bi vam ostalo dovoljno materijala za porub.
2. Izrežite iscrtani dio.
3. Preklopite 1.5-2 cm materijala po cijeloj novonastakloj dužini. Biti će vam lakše ako materijal učvrstite pribadačama. Ako radite na odjevnom predmetu s uzorkom, to vam može pomoći u određivanju preklopa bez mijerenja.
4. Redom mičite pribadače i šivačom mašinom ili ručno sašijte porub. Uzmite u obzir da unutar njega mora stati guma pa pripazite da se veličina njegove unutrašnjosti ne smanjuje (da vam šav ne krivuda).
5. Pričvrstite sigurnosnu iglu na jedan od rubova gume i provucite ju kroz sašiveni obrub (kao na slici).
6. Nastavite dok se dva kraja gume ne spoje. Zatim ih sašijte.

I to je to - vaša je nova haljina ili košulja bez ramena gotova!


Kako vam se svidio ovaj "napravi sam" projekt?
Biste li ih voljeli češće čitati?
Biste li nosili ili već nosite "cold sholder" komade?

Puno pusa
od Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe