Recenzija: Flormar "Taste of chocolates" paleta sjenila

12:34:00


Ovo je valjda recenzija koja je najdulje čekala na red - ovu sam paletu naime kupila prije godinu dana, i iako mi je bila odlična, nikako nisam uspjela napisati recenziju. Koji je točno razlog tome nisam sigurna, ali sad je došao red i na nju, pa krenimo s recenzijom!


Ja sam svoj primjerak kupila u Grazu, u flormar dućanu koji se u međuvremenu zatvorio... U Hrvatskoj ste ju mogli nabaviti preko flormar facebook stranice, no trenutno mi se čini da više nije aktivna - ne mogu ju pronaći na facebooku. Koliko sam vidjela, flormar kozmetiku možete kupiti u Mall of Split i Avenue Mallu u Zagrebu. Cijena ove palete je oko 35 kuna, što je stvarno prava sitnica za 14 grama (!!!) sjenila koje dobivate u ovom quadu. Prema tome, dobivate po 3,5 grama od svake nijanse, što je odlično, jer se radi o vrlo neutralnim i iskoristivim nijansama za svaki look.



Pakiranje je prilično jednostavno, roza kutijica s poklopcom. Relativno se čvrsto zatvara i ne vjerujem da bi se otvorila da ju nosite u torbici ili neseseru. Sviđa mi se "prozorčić" na poklopcu zbog kojeg odmah vidite o kojoj se paleti radi (u slučaju da imate više jednakih).

Dva su sjenila potpuno mat (bež sjenilo/boje kože i tamno smeđe sjenilo), dok su druga dva shimmerasta, tj. sadrže sitne šljokice ( smeđe i bijelo/žuto sjenilo). Tekstura svih sjenila je jako meka i vrlo se lijepo nanose na kapak i blendaju. Trušenje je stvarno minimalno i do njega dolazi samo u slučaju da stvarno brzo i jako prelazite po sjenilima. Ja ih uvijek koristim s bazom (Essence I love colour intensifying) i s njom mi bez problema izdrže cijeli dan.

Slijede swatchevi:

Slika je nešto lošije kvalitete jer sam slikala mobitelom, pa se ne vide šljokice u svijetlo-smeđoj nijansi, ali vjerujte mi, tu su!

Summa summarum, jedna od boljih paleta sjenila koju imam u kolekciji i definitivno vam je mogu preporučiti ako tražite jeftinu i kvalitetnu paletu neutralnih sjenila! Ukoliko pak u kolekciji imate dovoljno neutralnih nijansi za svakodnevni look, ovu paletu slobodno preskočite - iako se radi o kvalitetnim sjenilima, boje su prilično basic i naći ćete ih u gotovo svakoj paleti neutralnih sjenila.

Imate li vi ovu paletu?
Koje ste proizvode od flormara isprobale?

Čitamo se,
Nikol

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe