Recenzija: Misslyn mermazing glow strobing cream

20:29:00

Moja ljubav prema kremastim highlighterima rodila se nakon što sam prvi put isprobala Essencov soo glow! u nijansi bright up your life. Već je onda izlazio iz stalne postave, no to nije moglo spriječiti našu ljubav. Koristila sam ga za full-glam make up, no makeup makeu i sve ostale prilike. Nakon što sam duugo vremena obožavala i pod kraj vrlo štedjivo koristila, ostalo ga je još samo malo po rubovima.


Naša ljubav nije ostala nezamijećena, pa mi je Nikol odlučila pribaviti dostojnu zamjenu, a radi se baš o Misslyinovom mermazing glow highlighteru. Kad sam prvi put ugledala ovaj proizvod, prvo sam se zaljubila u vanjštinu, a onda i u njegove unutarnje vrijednosti, kako to već ide kod velikih ljubavi.


Ambalaža je pastelnih boja, a sve je zadržano u plavim i rozim nijansama, a prezgodna sirena dodatno je uljpšava. Radi se o kartonskom pakiranju koje je prilično stabilno i kvalitetno izrađeno. S unutarnje strane nalazi se i malo ogledalo, koje ne bih preporučila, ako mislite samo uz njega šminkati cijelo lice, ali definitivno za provjeravanje make-upa u javnosti.


Unutar ovog divnog pakiranja nalazi se 6 g divne svjetlucave kreme breskvaste boje. Highlighter ne sadrži velike šljokice, već će vam dati divan sheen koji izgleda lijepo i prirodno. Neće vam dati blješteći highlight-efekt, ali to je meni ionako previše za svaki dan. Daje zdrav sjaj i lijepo se stapa s kožom.


Trajanost proizvoda također je odlična. Nakon nekoliko sati počinje lagano blijediti, no obično mi je ostajao na licu sve dok ga nisam uklonila sa ostatkom šminke.

Mislim a svoju ljubav prema ovom proizvodu stvarno nisam mogla sakriti. Radi se o proizvodu koji je ostvario sva očekivanja koja imam od highlightera i tako postao jedan od miljenika u mojoj kolekciji!

Koristite li i vi kremaste highlightere? 
Koji su vam najdraži?
Što vam je najvažnije kod izbora highlightera?

Čitamo se, 
Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe