Melanina svakodnevna rutina šminkanja

18:16:00


Iako bih voljela da svakog dana imam dovoljno vremena da kreiram posebni make-up look, stvarnost je drugačija. Ono što mi je kod svakodnevne rutine šminkanja najvažnije jest to da bude jednostavna, brza i da služi svrsi, to jest, da naglašava poželjno, a prikrije nepoželjno.

Ovo su neki od proizvoda koje nejčešće koristim u te svrhe. Naravno da ne koristim samo njih, već ponekad ubacim i neki drugi proizvod, no čini mi se da je ova kombinacija proizvoda 'baza' svakog mog dnevnog šminkanja.


Prvi korak je naravno hidratiziranje kože lica i usana. Za lice koristim Olaz Beauty fluid. Lagani osion koji se brzo upija, štiti i njeguje kožu te ne postaje mastan na licu, što ga za mene čini odličnom podlogom za šminku. Na usnama koristim Labello lip butter. Veliki sam fan lip buttera, jer imam osjećaj da su bogatiji od obićnih balzama te djeluju poput 'maske za usne'.  


Nakon toga, vlažnom spužvicom nanosim tekuću podlogu. Trenutno najkorištenija u mojoj kolekciji je Essence camouflage 2 in 1 makeup and concealer u nijansi 10 ivory beige. Ima snažno prekrivanje, pa većinom nemam potrebu koristiti dodatni korektor na napravilnostima. Uz njega koristim Catrice liquid camouflage u nijansi 005 light natural ispod očiju, kako bih sakrila podočnjake i posvjetlila središnji dio lica.


Sljedeći je korak puder u kamenu. Radi se o Essence all about matte kompaktnom puderu. Koristim ga preko cijelog lica, a ako mi šminka mora trajati cijeli dan, na području čela i ispod očiju „bakeam“, kako se puder ne bi zavukao u borice.


Zatim su na redu obrve. Za popunjavanje koristim Essence my must haves mono sjenilo u nijansi 04 brownie'licious. Nanosim ga kosim kistom laganim pokretima, kako bi obrve izgledale čim prirodnije. Na kraju ih pročešljam čistom četkicom maskare.


Za konturiranje lica koristim PS... Contour kit, i to najčešće samo najhladniju nijansu. Ne volim pretjerivati s konturom, pa je nanosim samo kako bih naglasia jagodice i malo suzila čelo. All time najdraže rumenilo mi je Kryolan Glossy Rosewood. Divna nježno roza nijansa koja nikad ne izgleda pretjerano. Highlighter kojeg najviše koristim jest Terra naturi u nijansi 01 golden highlight koji koži daje zdravi sjaj, savršen za svakodnevno šminkanje.



Iskreno, sjenila ne koristim svaki dan, a ako ih koristim, to su većinom neke 'dosadne' nude nijanse, koje ja obožavam. Baš zbog toga najčešće koristim ovu Essence all about nudes paletu u nijansi 02 nudes (recenzija). Odlična je jer su sve nijanse međusobno kompatibilne pa se s njom mogu kreirati različiti lookovi, jednostavni i kompliciraniji.

Ako imam nešto više vremena, možda se potrudim napraviti cat-eye tušem za oči, a najdraži mi je L'Oreal Gel intenza eyeliner u nijansi 01 pure black (recenzija). Trajanost i intenzitet su mu odlični te nije teško raditi s njim (iako vjerojato znate da tu i sreća ima svoj udio).

Oči završavam slojem maskare. Trenutno koristim Avon true ultra volume, o kojoj sam vam i nedavno pisala, pa možete pročitati njezinu recenziju ovdje.


Nakon što je većina lica sređena, skidam lip butter s usana i stavljam ruž. U zadnje vrijeme sam se skroz prebacila na neke nude ili nude-roza nijanse (kao i na očima), a najdraži su mi tekući ruževi. Ovo su Maybelline NY superstay matte ink u nijansi 05 loyalist (recenzija) i PS... Insta girl intense liquid lipstick u nijansi It girl.

I to je to! Moja rutina šminkanja je prilično jednostavna i meni je za nju potrebno 10-15 minuta. Nadam se da vas je barem malo inspirirala ili otkrila nove proizvode koje biste željele isprobati.

Kako izgleda vaša svakodnevna rutina šminkanja?
Koristimo li neke iste proizvode?

Do čitanja, Melani

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe